Ciència i Aula

23 Oct 2020
Escola de Tardor per a docents 2020

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) organitza, per primer cop, tres activitats formatives de tardor (adreçades als docents de primària i secundària en actiu de qualsevol centre de Catalunya. Son gratuïtes i certificades pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya (cal assistir a un mínim del 80% de les sessions).

Curs "Usos educatius dels videojocs"

Taller “Rebatint les fake news a l’escola”

Curs "Fer ciència amb les mans"

A causa de la crisi sanitària provocada per la COVID-19, la formació s’impartirà íntegrament en línia i el màxim de places serà de 30 persones. L’assignació es farà per estricte ordre d’inscripció.

Més informació sobre la formació i inscripcions a: https://www.fundaciorecerca.cat/ca/escola-de-tardor-2020
CIÈNCIA I AULA -

Del 2 al 27 de novembre de 2020