Ciència i Aula

24 Feb 2019
4a edició Parlament Científic Jove

El Parlament Científic Jove Català és un programa destinat a preparar el jovent com a ciutadans actius dins de la societat del coneixement mitjançant el debat, la negociació i el coneixement en temes de ciència.

Els principals objectius són: introduir els estudiants en els procediments parlamentaris en temes de ciència i recerca, contribuir perquè els estudiants formin opinions qualificades i avaluar temes complexos, i promoure la interacció entre científics i joves.

Aquesta iniciativa, a la seva quarta edició, està organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i compta amb el suport de la Fundació Banc Sabadell i la Fundació Víctor Grífols i Lucas Està previst que tingui lloc del 24 al 26 d’abril de 2019.

El projecte está promogut per l’organització Wissenschaft im Dialog (Alemanya).

CIÈNCIA I AULA -

Del 24 al 26 d'abril de 2019