Ciència i Aula

24 Feb 2019
4a edició Parlament Científic Jove

El Parlament Científic Jove Català és un programa destinat a preparar el jovent com a ciutadans actius dins de la societat del coneixement mitjançant el debat, la negociació i el coneixement en temes de ciència.

Els principals objectius són: introduir els estudiants en els procediments parlamentaris en temes de ciència i recerca, contribuir perquè els estudiants formin opinions qualificades i avaluar temes complexos, i promoure la interacció entre científics i joves.

Aquesta iniciativa, a la seva quarta edició, està organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i compta amb el suport de la Fundació Banc Sabadell. Està previst que tingui lloc del 24 al 26 d’abril de 2019.

El projecte está promogut per l’organització Wissenschaft im Dialog (Alemanya).

CIÈNCIA I AULA -

Del 24 al 26 d'abril de 2019