19 abr 2019
Congrés Ciència a les primeres edats

Els estudis de Mestre d’Educació Infantil de la Facultat de Ciències Socials de Manresa, en col·laboració amb el Lab 0-6, el centre de descoberta, recerca i documentació per a l'educació científica a les primeres edats, organitza un congrés sobre ciència i educació infantil amb l'objectiu d'oferir un marc de reflexió sobre l’activitat de sensibilització científica en l’etapa dels 0 als 6 anys.  Alhora vol facilitar l’intercanvi d’experiències i coneixements sobre ciència a les primeres edats entre tècnics en educació infantil, siguin titulats o bé en procés de formació. El congrés també ofereix recursos didàctics per treballar la ciència a l’aula i promou el treball d’experimentació i recerca educativa entre els tècnics en educació infantil.

Adreçat a: alumnes que estiguin cursant primer o segon del CFGS d’Educació Infantil en centres d’ensenyament de Catalunya durant el curs 2018-2019 o els Tècnics Superiors en Educació Infantil que treballin en centres educatius de Catalunya.

Data: 10 d’abril de 2019

Hora: 15.30h a 19.30h

Lloc: Edifici FUB2 del campus Manresa de la UVic-UCC (Fundació Universitària del Bages)

Preu: Gratuït