26 Set 2018
GUNi International Conference on 'Humanities and Higher Education: Generating Synergies between Science, Technology and Humanities'

El 19 i 20 de novembre tindrà lloc, a CosmoCaixa Barcelona,  la International Conference on Humanities and Higher Education: Generating Synergies between Science, Technology and Humanities organitzada per GUNi. El seu objectiu principal és obrir un debat mundial sobre el paper actual de les humanitats en els àmbits social, acadèmic i científic i sobre la seva importància per impulsar una societat més equitativa, més responsable i més democràtica.

L'esdeveniment reunirà representants de diferents països i de diverses àrees de coneixement i camps (educació, recerca, institucions públiques, organitzacions) per debatre sobre el paper de les humanitats al món. La Conferència es desenvoluparà com un espai per intercanviar idees i debat sobre els reptes que s'enfronta i s'enfronta la societat al segle XXI i el paper que les humanitats tenen en aquests desafiaments.

La Conferència està dirigida a experts nacionals i internacionals d'universitats, institucions, organitzacions, empreses i altres agències.

Durant l'acte, hi haurà tres tipus de sessions: sessions magistrals, tallers i presentació d'experiències i casos. A través d'aquests tres tipus de sessions diferents, es pretén una conferència interactiva.

La Conferència Internacional està concebuda com una part integral del procés d'elaboració de la 7th GUNi Higher Education in the World Report (que es publicarà el 2019), que forma part de la sèrie "L'educació superior en l'informe mundial", una obra col·lectiva publicada com a conseqüència de l'anàlisi global i regional. Cada edició reflexiona sobre els problemes i desafiaments clau de l'educació superior i les seves institucions al segle XXI per superar els problemes socials.

Més informació sobre com inscriure-s'hi, programa i ponents a http://www.guninetwork.org/activity/international-conference-humanities-and-higher-education.

AGENDA -

19 i 20 de novembre de 2018