#100tífiques 2023

La Trobada de #100tífiques, que se celebrarà el proper dijous 2 de febrer, entre les 12.00 h i les 13.40 h, al Saló de Cent de Barcelona, és la inauguració oficial de la cinquena edició del programa “#100tífiques”, una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Tecnology (BIST), amb la col·laboració dels Departaments d’Educació i de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, que té per objectius posar en relleu l’aportació de les dones en els diferents camps de la ciència i la tecnologia, i facilitar als i les joves d’entre 11 i 13 anys models propers i reals que inspirin vocacions científiques. L’acte del 2 de febrer és un espai de trobada, reflexió i debat d’aquestes científiques, al mateix temps que un reconeixement públic a la seva contribució a l’avenç de la ciència i a la innovació.

El programa mobilitza enguany 555 científiques, dels àmbits públic i privat, que el 10 de febrer, i en motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència, faran xerrades —presencials o online— a 492 escoles i instituts de 41 comarques de Catalunya.

Més informació aquí.

02 febrer 2023 - 10 febrer 2023 in Plaça de Sant Jaume 1 Barcelona, Catalunya 08030 | Agenda, Ciència i Societat