L’FCRI col·labora amb la guia de BCU Talent Guide 2022-2023

21 juliol 2022 | Notícies, Sala de premsa

L’FCRI ha col·laborat enguany, mitjançant un article del seu director general, Jordi Mas, amb la guia BCU Talent Guide curs 2022- 2023. El Barcelona Centre Universitari (BCU), servei oficial de les universitats de Barcelona, va néixer l’any 1997 amb la missió d’impulsar, coordinar i dirigir totes les accions i activitats que són considerades necessàries per promocionar Barcelona i la seva àrea metropolitana com un centre universitari internacional.

Des del 2016 el BCU és l’aparador de tots els espais universitaris per organitzar congressos. El BCU té el suport de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i les universitats: UB, UAB, UPC, UPF, URL, UIC, UAO CEU i la UVIC-UCC. La seva guia aporta tota la informació necessària sobre el sistema de recerca i innovació a l’àrea barcelonina pels nouvinguts o persones interessades a estudiar o fer recerca a la capital de Catalunya.

Al seu article, Mas reflexiona sobre el paper cada cop més rellevant d’una correcta comunicació de la seva recerca per part dels investigadors i investigadores, per tal de poder mentalitzar la societat sobre transcendència real de la ciència. Igualment, repassa al seu text de forma breu alguns dels ítems científics de la ciutat, així com el paper de l’FCRI en la divulgació científica a Catalunya.

Accés article

Accés guia