Educació presenta STEMarium, una plataforma d’idees, experiències i recursos per a projectes STEAM

15 febrer 2023 | Notícies, Sala de premsa

El Departament d’Educació ha presentat avui la comunitat STEMarium, una plataforma virtual per compartir idees, experiències i recursos per a projectes d’educació STEAM (acrònim en anglès de ciència, tecnologia, enginyeria, arts i matemàtiques). STEMarium està impulsat, a més, per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), la Fundació “la Caixa” i el Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica de la Universitat Autònoma de Barcelona (CRECIM-UAB). S’emmarca dins del pla STEAMcat de la Generalitat de Catalunya.

STEMarium està adreçat a qualsevol persona interessada en l’àmbit STEAM: docents, educadors, experts del món educatiu, professionals de l’àmbit científic i tecnològic que vulguin col·laborar en l’educació STEAM a les aules, i ciutadania en general, institucions, entitats, grups i centres educatius.

Ofereix coneixement, recursos i eines en diversos formats a la comunitat educativa catalana, amb l’objectiu d’ajudar a qui vulgui desenvolupar, compartir, implementar o avaluar projectes d’educació i aprenentatge en aquest àmbit.

STEMarium s’ha presentat aquest dimecres en un acte al CaixaForum Barcelona, en què han intervingut la secretària de Transformació Educativa de la Generalitat, Núria Mora, la vicerectora de Recerca de la UAB, Assumpció Malgosa, el director general de la FCRI, Jordi Mas Castellà, i la responsable de l’Àrea Educativa de la Fundació “la Caixa”, Maria Espinet.

Enllaç al portal STEMarium: https://stemarium.gestioeducativa.gencat.cat/