Escola de tardor per a docents – 2022

Escola tardor

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) organitza dues activitats formatives de tardor adreçades als docents de secundària en actiu de qualsevol centre de Catalunya. Són gratuïtes i certificades pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya (cal assistir a un mínim del 80% de les sessions).

Proposta formativa

En línia

Aprenentatge basat en videojocs, curs inicial de 25 hores (25 places). Curs asíncron per a realitzar entre l’1 i el 31 d’octubre de 2022.

Vegeu programaPlaces exhaurides!

Presencial

Fer ciència amb les mans. Curs de 20 hores (30 places). A realitzar els dijous dies 6, 20, 27 d’octubre, 3, 10, 17, 24 de novembre i 1 de desembre de 2022.

Vegeu programaPlaces exhaurides!

L’assignació de places es farà per estricte ordre d’inscripció fins al 29 de setembre.

L’objectiu global és ajudar els docents a fer més atractius, participatius i experimentals els continguts CTM (Ciències, Tecnologia i Matemàtiques). Per aconseguir-ho, la formació planteja una aproximació aplicada: els assistents coneixeran de primera mà com dur a terme un conjunt d’experimentacions i de propostes pràctiques realitzables, prioritàriament, amb materials i tècniques a l’abast, i relacionades amb els continguts curriculars. També es reflexionarà sobre diversos aspectes metodològics. La idea és que els participants aprenguin propostes pràctiques per a fer treballs experimentals atractius que puguin engrescar als alumnes.

La formació compta amb el suport de Fundació “la Caixa” i està coorganitzats per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.