COM ARRIBAR-HI

• c/ Jordi Girona, 18-26, 08034, Barcelona
  • Institut de Diagnosi Ambiental i Estudis de l'Aigua (CSIC): http://www.idaea.csic.es/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=54&lang=es
15 NOV

Un mar de contaminants. On són? Què fem?

Tipus d'activitat: Tallers i cursos
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius
Orientat: Grups
Activitat adherida a la campanya del passaport científic

Més informació Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC)
Laura Valls
lvalls@dicat.csic.es
Necessita reserva Maria Vila (IDAEA-CSIC)
mvcqam@cid.csic.es

10.00-14.00

Ponents - Gemma Casas, Elena Cerro i Maria Vila, investigadores de l'IDAEA-CSIC.

Es durà a terme una explicació interactiva sobre l'experiència de treballar en un vaixell oceanogràfic, investigar en una base antàrtica, el tipus de recerca que es realitza en oceanografia, els indrets on es mostreja, exemples de navegacions científiques del pol als tròpics, els instruments d'anàlisi del laboratori, etc. El taller pretén allunyar els estudiants de la imatge del científic 'de laboratori' preocupat per 'equacions infinites i reaccions químiques'. Des de l'Institut de Diagnosi Ambiental i Estudis de l'Aigua (CSIC) proposem una activitat en la qual mitjançant exemples de campanyes marítimes se'ls donarà unes nocions més 'aventureres' dels investigadors del CSIC i els seus estudis, a través dels viatges científics, que intentarà estimular la seva curiositat per les ciències.

Lloc: Institut de Diagnosi Ambiental i Estudis de l’Aigua. Edifici Centre d’Investigació i Desenvolupament Pasqual Vila (CSIC). c/ Jordi Girona, 18-26. 08034 Barcelona.

Contacte: Maria Vila, mvcqam@cid.csic.es / 93 400 61 00

Organitza

201610115210_logoCSICg.jpg

Patrocinat per