Any Internacional dels Boscos

icrea

poster

Lara Bonilla - 2012

Benvinguts al web de la 17a Setmana de la Ciència!

Del 16 al 25 de novembre s’ha celebrat la 17a edició de la Setmana de la Ciència a Catalunya.
Durant l’SC12 s’han celebrat més de 350 activitats de divulgació científica a unes 60 localitats catalanes.

Jornades de portes obertes, exposicions, xerrades, jocs, tallers científics,... tot un ventall de possibilitats al teu abast.

Els temes centrals de l'edició d'enguany han estat l’energia sostenible, la neurociència i l'envelliment actiu amb motiu de la celebració, aquest 2012, de l'Any Internacional de l'Energia Sostenible per a Tothom, l'Any Europeu per a l'Envelliment Actiu i l'Any de la Neurociència.

La Setmana de la Ciència és una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

Inauguració Setmana de la Ciència 2012

El passat dijous, 15 de novembre, es va celebrar la inauguració de la 17a Setmana de la Ciència a Catalunya (SC’12) a la seu de l’ Institut d’Estudis Catalans.

L’acte inaugural va ser presidit per Núria de Gispert, presidenta del Parlament de Catalunya, i va comptar amb l’assistència d’Antoni Castellà, secretari d’Universitats i Recerca, i Antoni Esteve, president de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.
El Dr. Steven J. Schiff, director del Penn State Center for Neural Engineering, va pronunciar la conferència L’enginyeria i el cervell: del control de les crisis convulsives a la reducció de les infeccions infantils a l'Àfrica.