Programa Matching Ciència – Empresa

<body>

</body>
</html>

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) fomenta l’emprenedoria i la vocació innovadora en el món empresarial i col·labora en la creació d’un ecosistema d’innovació entre agents públics i privats.

El programa Matching Ciència – Empresa té com a objectiu captar fons de finançament privats per a la recerca i connectar empreses tractores, inversors i distribuïdors amb els científics, tecnòlegs i emprenedors. Cerca, en definitiva, posar en contacte ciència i inversors.

D’una banda, el programa cerca empreses amb necessitats tecnològiques i les posa en contacte amb grups de recerca que els poden resoldre i, de l’altra, cerca grups de recerca amb determinades solucions tecnològiques i els connecta amb empreses que les demanden.

Contacte: gemma.cardona@fundaciorecerca.cat