Programa Ciència i Aula

L’FCRi vol impactar en el foment de vocacions cientificotècniques actuant en primer lloc en el marc de l’ensenyament a les escoles. Amb aquest objectiu, desenvolupa el Programa Ciència i Aula, una oferta sistemàtica d’activitats a les escoles que, en col·laboració amb el Departament d’Ensenyament i l'Ajuntament de Barcelona, i la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología FECYT, entre d'altres,  vol sistematitzar la presència de la ciència a les aules per revertir la tendència decreixent de les vocacions CTM a Catalunya.

Adreçades a docents i alumnes de Primària, ESO i Batxillerat d’arreu Catalunya, les activitats de Ciència i Aula fomenten el mètode científic, l’experimentació, la curiositat intel·lectual i la capacitat de resoldre problemes.

El Programa Ciència i Aula s'adreça tres tipus de públic: professorat, estudiants i públic general i fa les activitats següents:

• Pequeño talento científico

banner peu colabora