EspaiCiència

<body>

</body>
</html>

Amb l'objectiu de motivar els joves per als estudis científics, l'EspaiCiència dóna a conèixer la recerca i la innovació que es du a terme a les nostres universitats, centres de recerca, empreses i centres tecnològics.

Posat en marxa el 2009 dins el Saló de l'Ensenyament de Fira de Barcelona, han passat per aquest espai més de 180.000 joves que han participat en els jocs, xerrades, demostracions i concursos que s'hi desenvolupen.

Apropant els joves els darrers desenvolupaments de la genètica, aplicacions innovadores en enginyeria, l'energia de fusió o l'evolució de la paleontologia, entre altres activitats, l'EspaiCiència permet els nois i noies d’entre 15 i 18 anys viure la ciència en directe amb activitats i experiments científics.

Programa d'activitats de Espaiciència 2016 al Saló de l'Ensenyament. Fes clic aquí per veure el programa.

Aquesta és la foto guanyadora del nostre concurs d'Instagram "Viu la ciència a #espaiciència2016". Enhorabona @cristianalexis6!

Contacte: enric.garrell@fundaciorecerca.cat