Fòrum Ciència Empresa

<body>

</body>
</html>

El Fòrum Ciència Empresa, impulsat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), conjuntament amb diferents agents i entitats, presenta al teixit empresarial els projectes de recerca en diferents sectors més propers al mercat.

Amb el Fòrum, l’FCRi aposta per la ciència amb vocació de mercat. Volem fomentar la connexió entre ciència i empresa, així com la vocació emprenedora i innovadora tant dels investigadors com del món empresarial.

Volem ser un punt de trobada entre la recerca en àmbits punters i el món empresarial. Ens adrecem a un públic empresarial i inversor així com científic i acadèmic. Per això, hem configurat un nou esdeveniment de contacte pràctic entre recerca i empresa.

El nucli del Fòrum és la presentació de diferents projectes i iniciatives empresarials en recerca d’un determinat sector, tant en fase avançada com de caràcter emergent. En paral·lel, s’hi exposen projectes acadèmics amb projecció de mercat. Tots ells són seleccionats per un comitè assessor atès el seu atractiu científic i impacte socioeconòmic.

El Fòrum Ciència Empresa vol:

• Augmentar el nivell de coneixement entre els empresaris sobre la projecció de mercat de la recerca que es fa a Catalunya.
  • Generar una percepció entre l’empresariat, basada en fets objectius, sobre la qualitat i excel·lència de la nostra recerca.
  • Construir connexions entre professionals del sector privat amb potencial inversor i grups de recerca públic i/o projectes empresarials de base científica.

Nom de l'activitat Data activitat

Fòrum Ciència Empresa FCRi – Fundación EY, Innovació Oberta en Biomed 16/04/2015