Col·labora

què fem?

Les empreses, interessades a fer un retorn a la societat amb accions socials i educatives de divulgació científica en tots els seus àmbits, tenen la seva gran oportunitat de fer-ho col·laborant amb l’FCRi.

Gràcies a la col·laboració de diferents entitats l’FCRi és capaç de portar a terme els projectes dels seus diferents eixos.

Les aportacions econòmiques d’empreses i fundacions privades i de les administracions públiques són bàsiques per poder fer les nostres activitats.

Les col·laboracions amb diferents departaments de l’administració pública i aliances estratègiques amb altres organitzacions ens permeten així mateix desenvolupar els nostres projectes amb total garantia d’excel·lència.

Quins són els beneficis per a l’empresa col·laboradora?

responsables