Ciència i Societat

CIMULACT

què fem?

L’FCRi participa en el projecte europeu CIMULACT (Citizen and Multi-Actor Consultation on Horizon 2020), finançat pel programa Horitzó 2020 i que involucra més de 1.000 ciutadans de 30 països europeus. Té com a objectiu principal donar rellevància a la importància i la responsabilitat de la recerca i la innovació europees així com a les iniciatives nacionals, mitjançant la participació dels ciutadans i les parts interessades en la cocreació d’agendes de recerca basades en visions socials, necessitats i demandes reals i validades.

Entre 2015 i 2016 més de 1.000 ciutadans es van trobar a diverses consultes nacionals on van expressar les seves visions per a un futur sostenible i desitjable.

Ciutadans, stakeholders, experts i els socis del projecte van plasmar aquestes visions en 23 suggeriments per a temes del programa Horitzó 2020 junt amb recomanacions polítiques.

Els resultats han estat validats, enriquits i prioritzats per més de 3.400 persones consultades en línia.

hi col·labora
responsables