Recerca en Acció

142 vídeos amb experiments científics fets per alumnes de primària, secundària i batxillerat; 46 expedicions o aventures científiques narrades en format bloc pels mateixos investigadors protagonistes i una pionera secció sobre turisme científic, amb més de 100 destinacions singulars catalanes d’interès científic comentades i localitzables a un mapa sensible, són alguns dels continguts del portal de divulgació científica de l’FCRI.

El portal ofereix un extens recull vídeos científics escolars guanyadors de les diferents edicions del concurs audiovisual de X(p)erimenta, organitzat l’FCRI i l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC).

Els experiments, molts d’ells fets per professors, possibiliten, a banda d’un oci de rerefons científic, una eina per a educadors i pares.

Marc Portella
mportella@fundaciorecerca.cat

Hi col·labora

Apostem per la ciència com a model de futur. I tu?

Col·labora amb els nostres projectes!

Imatge gràfica del projecte