Ciència i Aula

Programa Experiència

què fem?

La societat actual demana joves amb un perfil molt ampli i variat per la qual cosa cal oferir tots els mitjans possibles al professorat a qui se li encarrega la seva formació. L’FCRi vol recolzar el professorat de Ciències de Catalunya en la seva extensa i exigent tasca amb el programa Experiència. Aquesta iniciativa pionera té com a objectiu proporcionar una més completa i actualitzada educació científica i tècnica als nostres joves mitjançant la participació de científics jubilats i emèrits als centres escolars.

Apostem per les capacitats i el talent dels científics que ja no viuen les exigències de productivitat del món laboral.

Els científics poden donar suport relacionat amb el seu camp d’expertesa mentre que els professors garanteixen l’accés de l’alumnat a aquest coneixement.

La primera edició del programa (el curs 2015-2016) va ser patrocinada per la farmacèutica biotecnològica Amgen.

hi col·labora
responsables