Ciència i Aula

Parlament Científic Jove

què fem?

El Parlament Científic Jove Català és un programa destinat a preparar el jovent com a ciutadans actius dins de la societat del coneixement mitjançant el debat, la negociació i el coneixement en temes de ciència. Els seus objectius són introduir els estudiants en els procediments parlamentaris en temes de ciència i recerca i promoure la interacció entre científics i joves, entre d’altres.

S’organitza cada dos anys.

La seva tercera edició (2016) va ser organitzada per l’FCRi, en el marc del projecte European Student Parliaments, iniciat i coordinat per la Fundació Wissenschaft im Dialog i finançat per la Robert Bosch Foundation i Bayer Science & Education Foundation (Alemanya).

hi col·labora
responsables