La Fundació

06 Jun 2018
Concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts”

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), amb el suport de la Generalitat de Catalunya, organitza la final del concurs “Presenta la teva tesi en 4 miuts”, que es celebrarà el dimecres, 6 de juny, a Movistar Centre (Barcelona).

L’objectiu és plantejar als estudiants de doctorat, de qualsevol disciplina científica, el repte d’explicar la seva recerca durant un temps màxim de 4 minuts amb un llenguatge senzill i fàcilment comprensible, per a un públic general. A la final hi participen 12 doctorands representant cadascuna de les universitats del nostre país.

S’hi atorgaran tres premis a les millors presentacions: primer premi, amb una dotació de 3.000 euros; segon premi, dotat amb 2.000 euros; i tercer premi (del públic), de 1.000 euros.

Dia i hora: dimecres, 6 de juny de 2018 De 17.00 h a 19.00 hores

Lloc: Movistar Centre. Auditori Plaça Catalunya, Portal de l’Àngel 08002 Barcelona.

*Per invitació

LA FUNDACIÓ -