La Fundació

04 Jul 2018
Congrés de Robòtica Educativa - “Una porta a la innovació docent per a les STEAM"

El Congrés de robòtica educativa vol ser l’espai on els docents puguin conèixer quins aprenentatges reals fan els alumnes utilitzant la robòtica com a eina de treball, i al mateix temps un espai d’intercanvi de bones pràctiques educatives. Enguany porta el subtítol “Una porta a la innovació docent per a les STEAM”  i convoca als docents, investigadors i professionals interessats a parlar del paper que pot tenir  la Robòtica Educativa com a possible catalitzador de propostes pedagògiques innovadores a l’Aula.

Durant aquests dies es debatran estratègies per a integrar aquests coneixements adequadament al currículum, pensant sobretot en que s’afavoreixi una visió aplicada i transversal, que aboni el diàleg entre els àmbits de coneixement de les Ciències, la Tecnologia, l’Enginyeria, les Matemàtiques, les Arts i les Humanitats -el que s’ha donat a conèixer com a STEAHM-. Les activitats s’organitzaran per etapes i es comptarà amb la presència d’experiències i tallers pioners de docents i formadors que les volen compartir.

El Congrés va adreçat tant a docents sense coneixements en la temàtica com els que en tenen i els volen debatre i millorar a partir de l’experiència d’altres.

Dates: del 2 al 4 de juliol de 2018.

Lloc: Campus de la Torre dels Frares de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. Vic

Més informació: http://mon.uvic.cat/robotica-educativa/

LA FUNDACIÓ -