Ciència i Societat

14 Mar 2018
EspaiCiència 2018

La faceta atractiva i motivadora de la ciència i dels investigadors torna per novè any consecutiu al Saló de l'Ensenyament amb l’EspaiCiència, iniciativa organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) en col·laboració amb Fira de Barcelona. Del 14 al 18 de març de 2018, l’EspaiCiència mostrarà en directe la ciència que es fa a Catalunya explicada d’una manera pràctica, amena i propera als joves, amb l’objectiu d’atraure’ls vers la ciènciai encaminar el seu futur professional cap una carrera STEM (Ciència, Tecnologia i Matemàtiques).

CIÈNCIA I SOCIETAT -

Del 14 al 18 de març de 2018