31 Mai 2018
Presentació del “Document sobre aspectes ètics del diàleg entre ciència i societat”

El dia 31 de maig de 2018 a les 18.00 h es celebra, a Barcelona, l'acte de presentació del "Document sobre aspectes ètics del diàleg entre ciència i societat" de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), coordinat per la Dra. María Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, i el Dr. Pere Puigdomènech, professor d'investigació en el CSIC i ex-Director del Centre de Recerca en Agrigenòmica (CRAG). La investigació que ha generat aquesta publicació ha estat impulsada per l'Obra Social “la Caixa”.

L'acte té lloc a la Sala de Graus de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona (UB). Hi intervenen els coordinadors del Document junt amb el Dr. Michele Catanzaro, periodista científic freelance i col·laborador habitual a Nature i El Periódico; la Dra. Laura Díez, professora de Dret Constitucional i directora del Departament de Dret Constitucional, Ciència Política i Filosofia del Dret de la UB; i el Sr. Ignasi López, Director de Ciència de l’Àrea de Recerca i Estratègia de la Fundació Bancària “la Caixa”.

El Document és una publicació col·lectiva i estarà disponible en accés obert i en tres idiomes (català, espanyol i anglès) a partir del 31 de maig al següent enllaç: www.bioeticaidret.cat/documents. A la presentació es repartiran exemplars d'aquest.

Data: Dijous 31 de maig de 2018 a les 18 hores.
Lloc: Sala de Graus de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona (Av. Diagonal, 684, Barcelona).
Inscripció: assistència gratuïta, aforament limitat.

AGENDA -

31 de maig de 2018