Programa Ciència i Aula: Apps per ensenyar química

Actualment hi ha aplicacions per a dispositius mòbils (telèfons, tauletes,...) pensades, entre altres, per entendre la taula periòdica, per visualitzar reaccions químiques, per dissenyar molècules o per comprendre els sistemes bioquímics. Es tracta d’Apps de caire pedagògic que per a l’estudiant suposen una altra manera d’aprendre, amb tot l'avantatge de poder formar-se en entorns fora de l'aula.

Aquesta xerrada s’adreça als professors de secundària amb l’objectiu que coneguin una mostra d’Apps que poden utilitzar com a recurs per a ensenyar continguts relacionats amb la química i motivar els seus estudiants a abordar temes de la química atractius, tant de caire fonamental com fronterers amb la biologia i la nanociència.

Intervenció: Miquel Duran (@miquelduran), catedràtic de Química Física i membre de la Càtedra de Cultura Científica i Comunicació Digital (@c4dudg) de la UdG.

Lloc: FCRi - Passeig de Lluís Companys, 23 - Barcelona Data: dijous 19 de març de 2015, de 18.00 a 19.30 hores Inscripcions: montse.miras@fundaciorecerca.cat